Sadister ...

Kommentarer om hur sjuuuuuuukt kul det var på dansen i Umeå igår undanbedes vänligt men bestämt. Snälla, skoooona mig!?

Jag var ju nämligen inte där, eftersom att jag (någon som missat det?) skrivit högskoleprovet idag från tidig morgon till sen eftermiddag. Var det värt att missa dansen för det? Inte en chans!!! Ångrar mig som tusan, men inte mycket att göra åt det då jag betalat i förväg och allt.

Men nu är det bara att ladda om och istället rikta in sig på rotanmaran under valborgshelgen and guess what, jag tänker inte missa den för allt i världen! Om jag så ska gå, rulla eller till och med kräla dit, så ska jag vara där. Det kommer vara såååååå värt det!

Update: Hur svarar man förresten på kommentarer man får när folk som kommenterar inte har några bloggar? Man vill ju ändå svara, men det känns inte som att de läser om man skriver en kommentar i inlägget?


Kommentarer
Postat av: Tobias

sorry!!! va inte meningen

2010-04-10 @ 17:49:09
Postat av: Tobias

klart man läser kommentaren åxå=)

2010-04-10 @ 18:27:27
Postat av: Bea

Okej, vad bra! Jag har stört mig lite på att jag inte kunnat svara på dina kommentarer :-P

2010-04-10 @ 20:06:04
Postat av: Anonym

annars är d bara skicka mail...hihi finns ju på dm..

2010-04-10 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0