Oh my god ...

Blir helt lyrisk när jag ser DM'S lista över kommande danser. Inom den närmaste framtiden ser det ut som följer:

16 april- Titanix i Umeå.
23 april- Nova i Umeå.
30 april- Shake och Zlips i Skelleftehamn.
1 maj- Shake och Expanders i Skelleftehamn.
7 maj- Shake i Umeå.
14 maj- Blender i Umeå.
15 maj- Blender i Piteå.

Osv. osv.

Jag vill åka på alla, hehe. Dock är jag ju lite realistisk och förstår att det blir att välja typ någon enda av de många ovanstående. Men 30 april och 1 maj har jag ju redan spikat, pappa (skjutsen) har inget att säga till om där ;-) Och Umeå alltså ... Har alltid tyckt att det har verkat vara en tråkig stad, men jag kan ha haft fel för där händer det uppenbarligen en hel del!


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag ska då till ume den 23 april...finns plats om du vill följa...

2010-04-10 @ 22:34:26
Postat av: Olaiheidi

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2012-01-16 @ 09:41:27
URL: http://olaiheidi.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0