Igår, idag ...

Igår var jag och åkte skridskor med några från jobbet. Det var första gången på åtminstone tre år och jag hade helt glömt bort hur jäkla kul det är! Är väldigt nöjd för jag trillade inte en enda gång heller, det trodde jag ändå jag skulle göra. Idag har jag dock träningsvärk i halva ryggen och lite i benen. Men det är ju sånt man får räkna med. Lätt värt det och jag gör gärna om det!

Idag ... Sitter och längtar efter att resa. Allt omkring det ... Att flyga, äta på flygplatsen ... Förväntningarna och till och med tröttheten. Allt. Det var drygt fem månader sedan vi var iväg nu. Det kommer gå ytterligare fem månader och fler, inser jag motvilligt. Om nu ingen skulle känna för att bjuda oss på en resa, haha. Nä, jag får gott hålla mig hemma. Inte lika spännande men det känns ändå bra att ha ett riktigt hem. Man kan ju inte få allt på samma gång.

Nej, om man skulle ta och hitta på något ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0