Dreams ...

Det här året kommer jag nog inte förverkliga en enda en av mina drömmar. Eller jo, en har ju redan gått i uppfyllelse. Husköpet. Men av just den anledningen ligger de andra drömmarna på is ett tag.

Men jag har några saker jag vill göra i framtiden.

En lista:
* Fixa till huset så att det blir exakt som vi vill ha det.
* Åka till Japan- No explanation needed?
* Skaffa hund.
* Ha någon form av väldigt småskalig djuruppfödning skulle vara kul.
* Få mig några fler gaddningar på kroppen.
* Kanske ta motorcykelkörkort- Så jag och gubben kan fara ut och köra ... Jag vet då en som vill.
* Resa och se världen.
* Byta efternamn- If you know what I mean.
* Typ ha en sommarstuga- Nu pratar vi låååångt in i framtiden.
* Skoter måste man väl ha haft också.
 
Och en massa annat. Någon gång!

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

I framtiden kommer du säkert att kunna bocka av massor på din lista:)

2013-03-25 @ 15:09:45
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Sara h

Hejja om ni ska gifta er!

2013-03-25 @ 16:45:19
URL: http://swipt.blogg.se
Postat av: Bea

Sara, inte vad jag vet men jag hoppas det blir någon gång :P

2013-03-26 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0