Nyårslöftet

Har inte bloggat på evigheter, knappt suttit vid datorn över huvud taget. Det har känts riktigt skönt faktiskt, att slippa teknikstressen. Mitt nyårslöfte för 2011 blev ju att sitta mindre vid datorn  också och det har jag hållit riktigt bra hittils. I min perfekta värld skulle folk nog sitta betydligt mindre vid datorn och mobiltelefonerna skulle inte signalera om sms typ ever (om det inte var från den man älskar alltså). Det där ljudet av knappar som trycks ner på mobilen eller tangenter som går på datorn upplever jag ofta som rätt stressande om jag ska vara ärlig.

Kanske borde jag skriva om allt jag gjort sedan sist jag bloggade. Om alla känslorna. Men vet ni vad, jag orkar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0