Dagen hittils och vad som komma skall

Har varit i stallet idag och bara pysslat på utan att stressa. Tänkt på allt och ingenting och bara mått allmänt väl. Ingen som bryr sig om hur man ser ut eller hur bra man presterar. Skönt var ordet. Om en stund ska jag bege mig mot tvättstugan för att beta av lite från den enorma tvätthögen. Kan inte påstå att jag är det minsta peppad, bara väldigt trött, men det måste ju göras i alla fall. Sedan måste jag äta och ta en välbehövlig dusch. Gaaah, jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Verkligen skönt att du inte är ensam att känna dig illa behandlad i alla fall. Hoppas det löser sig!



Kram

2011-12-15 @ 21:32:24
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0