I väntan på bakpotatisarna

Ibland kommer man till en punkt då man inser att nej, såhär kan jag inte ha det. Den senaste tidens zombietillstånd fick mig att idag tänka till lite när jag handlade. En påse morötter och en påse clementiner fick följa med hem och likaså två bakpotatisar och räksallad, även saftsoppa hamnade i handlingskorgen. Näringsbrist kan garanterat visa sig genom trötthet så jag tänkte att det kunde vara bra att köpa saker som ger lite välbehövda vitaminer, men även sådant man kan äta mellan måltiderna eftersom att jag blir låg om jag äter för sällan.

Jag hämtade även ut ett paket med kurslitteratur, så nu kanske jag äntligen får en chans att komma ikapp med läsningen! Förhoppningsvis kan jag upphöra med att känna mig så förvirrad då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0