Make a list

Hur många gånger har du varit kär? På riktigt, en gång.

Favoritgodis:
Är egentligen inte så mycket för godis, men det ska vara typ PEZ då ...

Coolaste stad du har besökt:
Vet inte om jag besökt några coola städer direkt.

Action eller Skräck?
Helst inget av det :-P

Vill bli när du var liten:
Veterinär typ.

När fick du din första kyss:
Tror det var i åttan när jag stod och väntade på bussen ...

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Rätt blek och osäker typ.


Vad är du beroende av?
Närhet. Facebook.


Hur ska din drömkille vara?
Jävlig, haha! Och med glimten i ögat! ;-)

Dagens roligaste händelse:
Jennies förklaring om hur hennes hår blåste över åt ena hållet ...

Dagens tråkigaste händelse:
Upptäckte att clementinen jag började äta på var torr och äcklig ...

Dagens humör:
Övertrött ... Är det ett humör?

Vilka tv-program följer du
? Inget alls, ser Idol ibland dock.

Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag oftast har en övervägande positiv syn på mycket.

Vad gillar du minst?
Tjejer som flirtar med andras pojkvänner, INTE okej.

Vad är det roligaste du vet?
Dansa, svammla med folk som kan ta det jag säger för vad det är, resa ...

Har du något motto?
"Great minds don't think at all" :-P

Hemlig hobby?
Det finns en anledning till att det kallas HEMLIG hobby! ;-)

Något vi inte vet om dig?
Med tanke på att några av de som läser min blogg känner mig väldigt väl är det svårt att komma på något eftersom att jag är rätt öppen med alla pinsamma detaljer. Men jag kan väl nämna att jag är en riktig sucker för lyckliga, verkliga kärlekshistorier.

Vad ångrar du?
Vill inte direkt säga att jag ÅNGRAR något för allt jag gjort har format mig till den jag är idag. Men om jag kunnat göra om något hade jag nog sett till att behålla en del av mitt hjärta för mig själv.

Vad önskar du?
Att min framtid ska skilja sig kraftigt från nuet. Say no more.

Vad klarar du inte dig utan?
Folk som ger mig positiv energi! Och en vattenflaska.


Vad gör du helst en vardag?
Käkar chokladbollar och mår väl.


Vad gör du helst en lördagskväll?
Är på dans såklart och svammlar på. Alternativt har en mysig hemmakväll med en viss person.

Vad har du mest av i din garderob?
Kläder ;-)

Drömjobb?
 Författare, eller så att jobba på ett bokförlag. Eller något som på något sätt har med dans att göra skulle vara skoj, men jag vet inte riktigt hur.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0