Half a fairytale

Sitter och dricker sliskigt söt nyponsoppa. Det var extrapris på ICA Kvantum om man köpte tre stycken, så jag tänkte "varför inte?" Nu vet jag varför ... Handlade förutom det även fem paket bacon och några satsumas, jag älskar verkligen när stora röda siffror lyser mot en i butiken, för det brukar betyda extrapris och bra erbjudanden :-P

Idag har jag varit på skolan, i alla fall min kropp. Tankarna däremot har varit på helt andra håll. Har drömt mig bort till en vit springare vid namn Picasso, till kommande danser med fullfjädrade danskungar ... Mitt liv hade varit som en saga helt enkelt, om jag bara haft drömprinsen här det vill säga. Istället sitter jag här i min patetiska ensamhet och hoppas på ett levnadstecken. PATETISKT.

Äsh, inte är jag bitter! Möjligtvis lite understimulerad bara. Och kanske en gnutta patetisk ... Fast NÄ förresten. Jag pluggar på universitet, har numer en pärla till medryttarhäst och dansar trots allt hyfsat (ingen har klagat iaf) OCH SÅ VIDARE. It's so not pathetic.


Kommentarer
Postat av: mamma

Skit i levnadstecknen! Du är ju ett enda stort levnadstecken själv vettja! :)Aktivera dig har jag ju sagt! MER! Hitta ännu fler intressen! Behöver inte nödvändigtvis vara utanför hemmet den här gången.Frimärkssamling. Hört talas om det någon gång? Eller frossa i roliga recept! Hitta recept som ser goda ut, ta ner det till en port. eller två så får du matlåda också och laga till det med kärlek och spänning!

2010-11-02 @ 08:32:05
Postat av: Bea

Upplysning: Studenter samlar INTE på frimärken!

Dessutom har jag inte plats för några matlådor ...

2010-11-02 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0