Underbara dansare!

Kvällens foxande innebar 100 procents sinnesnärvaro, vilket för mig är ett ovanligt tillstånd då jag ofta går på autopilot i vardagen. Men jag hade så fruktansvärt roligt, svammlade runt och skrattade även i danserna så det blev väl lite som det blev med själva dansen ... Men ibland behöver det inte bli perfekt så länge man har roligt!

Kvällen bjöd även på sådant jag aldrig trodde jag skulle få vara med om. Dans med en tjej till exempel, det var oväntat och kanske lite udda, men kul att ha provat på. Så fick jag (äntligen) tillfälle att prova dansa med en som verkar typ jättebra men som jag aldrig trodde skulle kunna tänka sig att dansa med mig. Var det som jag trodde? Nja, fick inte den där känslan av att inte vara bra nog för att hänga med, så antagligen inte :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0