Tveksamt

Dödstrött, har börjat ifrågasätta om det var värt att sitta uppe till halv tolv på natten och svammla på facebook. Visst, jag skrattade så jag höll på att stryka med ... Men ändå, orkar ju knappt hålla ögonen öppna nu.

Idag är schemat i alla fall fullspäckat, tyckte jag hade rätt bra med att göra redan innan med ridning och en radio-uppgift att göra ... Så fick jag ett sms igår att min grupp ska träffas för att jobba med en annan uppgift. Wiee, jag kan inte påstå att jag jublar. Nåja, man gör det man måste antar jag.


Kommentarer
Postat av: Ragnarirene

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-29 @ 07:14:42
URL: http://ragnarirene.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0