Sund livsstil

Käkar samma frukost som igår och har konstaterat att det skulle jag kunna fortsätta med. Bacon and egg ♥ Gottigott! Har jag tur får denna goda men onyttiga kost min vikt att stiga också, det känns ju inte helt omöjligt. Nope, jag har ingen lust att väga 46,9 med kläder faktiskt. Inte för att jag lider av det, men det känns osunt på något sätt och jag vill ju ha något att sätta emot med när jag rider! ;-)

Dags att ta itu med att städa upp här nu då. På bordet står ett tomt smörpaket, en tom flaska med orientdressing, en kanna med lite juice kvar på botten, ett fikafat, en tårtspade, en bunke med rester av pizzadeg och en kastrull som innehållit bea-sås. Tänker inte fortsätta med att beskriva resten av mitt hem, för det är riktigt illa. Blir lätt så när ingen annan än jag ska se ... Vad gäller ordning i hemmet är jag en riktig ögontjänare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Beatrice då! Visst är det väl mycket skönare att vara i sitt hem när det är fint och man slipper vara i skit?!

2010-11-03 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0