Snigeln på dans i Sikfors

Igår var det alltså dans i Sikfors och dansmässigt hade jag en av mina bättre kvällar och fick uppleva fina danser! Däremot kunde jag konstatera att jag är en snigel på att bjuda upp och den här gången tydligen inte tillräckligt snabb. Mer än en jättefin låt passerade medan jag desperat letade efter någon att dansa med, men precis ALLA var tagna! Sådant kan vara deprimerande.

Men annars hade jag ett stort leende på läpparna större delen av kvällen, vilket en skojig och fin första dans bäddade för! Första dansen brukar för mig innebära stelhet och en hel del missar så när jag blev uppbjuden av ett av "proffsen" kändes det inte helt fel att springa iväg i panik. Det gjorde jag ju dock inte, vilket jag inte ångrar, och jag gick ur dansen med leendet som hållt i sig från första danssteget.

Sedan var det även en till gång jag övervägde att springa iväg när jag blev uppbjuden, också den här gången av ett såkallat "proffs". Har dansat med honom EN gång förut och fick känslan av att han inte njöt av det. Den här gången tror jag dock det gick bättre och känslan efter den dansen var positiv vilket var en fin överraskning, kan mycket väl tänka mig att göra om det!

Sedan höll vi inte på att hitta hem efter dansen! Maria skulle vara min vägvisare medan jag körde, var det tänkt, men trots det hamnade vi på en extremt lång väg mitt i skogen som vi absolut INTE kommit från. Visade sig dock att den vägen också ledde hem ... Tur!

Men nu kan jag inte blogga mer, måste upp om jag ska hinna rida idag också!


Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja skyll på mig du haha frågan är om du ens hittat hem du kört själv?? hihi,

Jag trodde nog jag hade bra lokalsinne men där gick jag bet hahaha

2010-11-05 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0