På topp

Det här med facebook kanske inte är så bra ändå ... Känns som att halva världen börjar känna till vilka dåliga matvanor jag har vid det här laget. Haha, nejdå, jag kan inte påstå att jag bryr mig för då skulle jag ju inte skrivit det! Undrar dock vad folk tänker när jag säger att jag ätit prinsesstårta till middag till exempel, "jäkla nöt ..."? Men äsh, så länge jag själv inte far illa av att äta som jag gör får väl andra tänka vad de vill.

Men det var egentligen ett sidospår. Vad jag egentligen tänkt blogga om var dagens ridtur. Hur himla fin Picasso var och hur kul det är att märka att det på otroligt kort tid skett stora utvecklingar i vårt samspel. Första ridturen blev jag så överväldigad av galoppen att jag inte kunde sitta ner i sadeln ens en gång, men nu kan jag samla honom så mycket att det är noll problem och han är såååå fin så! :-D Nu jobbar jag mest med att korta ner ledningarna en aning då det tar lite tid från att jag bett honom om något, till att jag får en reaktion. Det går dock framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0