Ni är så fina som ni är!

Ibland undrar jag faktiskt vad det är för fel på folk. "Jag borde inte äta den där chokladen" säger någon. NÄHÄ?! Och varför inte det då? DET ÄR JU GOTT, SÅ ÄT FÖR SJUTTON! Vill jag svara. "Jag ska gå ner i vikt" säger någon annan. Ehh, du väger typ som mig ... Tycker du att jag OCKSÅ borde gå ner i vikt?! Viktprat och framför allt prat om vad man "får" stoppa i sig kan driva mig till vansinne. Kanske beror det på att jag ofrivilligt tvingades vara mycket noga med vad jag stoppade i mig förut. Förmodligen var jag ju mjölkallergiker sa de, så glass, choklad och allt annat gott var bara att glömma. Och jag fick inte ens välja det själv.

Nej, så nu uppskattar jag "frossandet". Äter vad jag känner för, så länge jag kan! Finns väl för sjutton liiite viktigare saker att oroa sig för här i livet än en hjärattack eller fetma?!

Sen är det lite lustigt att jag som har den filosofin och inte ens försöker sluta med godis, oftare blir sugen på frukt! :-P


Kommentarer
Postat av: Trahanblog4281

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-10 @ 10:04:08
URL: http://trahanblog4281.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0