Ex amino

I mina svaga stunder undrar jag över om jag kanske borde börja anstränga mig lite för att se typ bra ut. Om jag borde börja oroa mig för att jag kanske ser ut som en oformlig klump om ett år om jag fortsätter äta godsaker.

Så kommer jag fram till en sak, jag vill inte ändra ett dugg! Vill inte bli en sån där person som folk inte ens får peta i, för tänk om makeupen eller frisyren blir förstörd liksom. Vill inte bli tvungen att avstå från att spontangöra grejer, med risk för att mina dyyyyra kläder blir förstörda (av samma anledning skulle jag aldrig köpa dyr inredning till mitt hem, såvida jag inte var miljonär). Vill inte sitta och se på när andra äter bullar och själv nöja mig med ett glas vatten. Vill inte svettas på gymmet när jag inte ens tycker det är kul.

Kort sagt vill jag inte göra något bara för att bli omtyckt och passa in. Utan för att det kommer från hjärtat och känns helt rätt, för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0