Every choice is a new mistake

Tänkte jag skulle vara lite typiskt tjejig idag när jag handlade. Jag impulsköpte alltså ett paket hårfärg och sitter nu med hårfärgningsmedlet i håret och hoppas att "förvandlingen" ska göra mig lycklig. Min första tanke när jag stod där vid färghyllan var att "nu jävlar tar jag och gör nåt galet och blonderar mig!" Sedan insåg jag att det inte skulle göra mig slitna hår mindre slitet, så jag ballade ur och valde fucking koppar istället. KOPPAR liksom, hur spännande låter det? Färgen såg rätt ljus ut på förpackningen dock och jag kände för något lite ljusare. Sen var den även lite rödlätt, vilket jag också kände för. Så jag gjorde något ganska typiskt mig och valde något som var mellan två saker jag ville ha. Det brukar sällan leda till något bra, men vi får väl se om det blir lyckat för en gångs skull ... Det lär väl snart märkas! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0