English breakfast

Blev ju så inspirerad av england igår, så nu har jag lagat till lite english breakfast. Bacon och ägg är riktigt gott faktiskt! Kanske borde anamma lite av den engelska livsstilen med pannkakor, scones och allt vad de nu äter till frukost. Det är ju inte fel egentligen ju!

Något som inte heller är fel är att rida. Idag är det äntligen dags igen! På allra finaste Picasso, måste säga att jag är sjukt stolt över att släppas iväg med en sådan prins. Nog har jag haft en himla tur ändå, men man ska kanske ha det ibland också. Ibland känns det som att vissa händelser sker vid exakt rätt tidpunkt i ens liv. Som att vissa personer kommer in i ens liv precis när man behöver det som mest. Jag vet inte, men det låter lite för bra för att bara vara, en slump?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0