Delat i två delar

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om mitt liv just nu. På vissa plan har jag funnit en stor ro vilket känns toppen, men nu är det andra delar som känns smått kaotiska istället. Har kommit igång med intressen och allt jag älskar känns så sjukt bra. Sedan har vi skolan, den stora boven i dramat, där det känns som att jag inte har någon ordning alls längre. Kanske beror det på att fler aktiviteter innebär mindre tid att plugga och organisera sig. Gud, jag vill verkligen tro att det är värt det, men jag måste verkligen återta ordningen! Sedan blir det inte bättre av att min lägenhet börjar kvala in till "Rent hus", men när ska jag ha tid att plocka bort alla grejer som ligger och skräpar? När det dessutom är betydligt roligare att hålla kontakten med alla fantastiska och skojiga vänner, bekanta och släktingar på facebook, om man mot all förmodan skulle ha lite tid över?

Men imorgon har jag inget inplanerat förrän mot kvällen. Ingen ridning, ingen skola. Då ska jag se till att bara plugga, tvätta och städa om jag inte hinner med något av det idag. Ska bli skönt att få det gjort vill jag lova! Sedan håller jag tummarna för att jag hinner med en hårfärgning också, nu börjar jag tröttna på denna färg. Frågan är bara vilken färg jag ska ha nu ... Knallrött? Svart? Blont? Beror heeelt på vilket humör jag är på när jag väl står där och ska välja, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0