Dansen har tagit över mitt liv

Funderar på att unna mig ett till par dansskor. Okej, jag har redan två men det ena paret börjar se lite nött ut och de andra skorna tycker jag mer ser ut som buggskor ... Fast egentligen finns inga ursäkter, jag vill mest bara ha ett par för att ha. Sedan att jag kanske egentligen hellre skulle behöva nya vinterskor att ha för att jag behöver det, tänker jag bortse från. Köper verkligen ingenting längre om det inte går att dansa i, när jag provar kläder tänker jag alltid på att de måste vara dansvänliga, haha. På skolan däremot går jag omkring och ser ut lite hur som helst, skorna är så nötta att det börjat lossna bitar från det yttre lagret. Men skit samma, det är ju på dansen jag lever upp! Och jag lägger hellre pengar på mina intressen än på ... Vardagen. Vinterjacka? Näää, dansklänning! :-D Är ändå som en zombie när jag inte får utöva mina intressen så!

Har som länge varit sugen på ett par vita sneakers att dansa i ... Vet att jag bloggade om det när jag nyss startat den här bloggen också! Eller kanske fungerar ett par glittriga, lila skor? Har visserligen inte sett någon som haft sådana på dans, men varför skulle det inte gå egentligen? Känns ju lite festligt och kul i alla fall! Fast rosa kanske är mer jag förresten ... Då är bara frågan, är de sköna eller kommer mina fötter värka efter nån timme? Risken finns ju, men de är ju så fiiiina!


  


Fast allra roligast vore det förresten att få designa egna. Såå himla roliga är inte de skor som finns och de som är lite festligare är knappast jättesköna. Jag skulle vilja tillverka sköna och roliga dansskor ... Vilken dröm! Får kolla upp om det går att fixa ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0