Trevlig gårdag, fullt schema och tomt schema

Hade en jättebra dag i Luleå igår. Vi började med att gå i affärer och jag fyndade fem stycken tröjor för halva reapriset. Sedan åt vi middag på Waldorf. Där gjorde jag misstaget att beställa "kinesiskt stark" mat. Varje tugga av maten var som en explosion i munnen och jag drack säkert minst en liter vatten för att över huvud taget få i mig något. Trodde jag var tuffare än så, men tydligen inte. Min käre fästman hade i alla fall jättekul åt mig där jag satt med rödflammigt ansikte och skakande kämpade i mig maten. Hmpf! Min kropp hade nog fått en chock av allt det starka och så sitter han och garvar åt mig?! Kvällen avslutades i alla fall sen med bio, "Taken 3" såg vi och den var ganska bra faktiskt.

Idag jobbar jag fyra timmar och när jag överblickar min kalender är nästa vecka fulltecknad med jobb och en arbetsintervju. Så vill jag att alla veckor ska se ut! Dock är veckan efter det helt tom ... Det känns ju superläskigt, men jag får helt enkelt bara hålla tummarna för att det ändras. Annars får jag det tufft både ekonomiskt och mentalt. Men det löser sig väl, det måste det ju göra. Eller hur ...?

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snacka om fynd, halva reapriset på fem tröjor. Inte dåligt!

2015-01-26 @ 11:04:05
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0