Mycket jobb nu och ett nytt

Igår fick jag en trevlig nyhet. Den där mysiga jobbintervjun jag var på i onsdags visade sig ha gått rätt bra! Så det ser ut som att jag fått ett jobb faktiskt, måste säga att det gick fortare än väntat. Nog hade jag räknat med att få pussla med extrajobben några veckor i alla fall. Men det blir ju skönt om jag kan slippa det. Vet dock inte än exakt hur många timmar jag får på nya jobbet men förhoppningsvis fler än noll! Ska strax åka och typ "provjobba" lite. Det innebär att jag kommer ha jobbat på tre ställen inom loppet av två dagar, haha!

Annars då? Jag är trött får jag väl erkänna, att ligga och fundera över framtiden på kvällarna och inte kunna somna är kanske inte det bästa. Men snart ska jag väl kunna börja sova som vanligt igen, när allting ordnat upp sig och jag har sett att det funkar. Om inte annat lär jag nog sova gott ändå eftersom att jag inte har en enda ledig dag den här veckan.

Någonstans är det väl lite detta jag önskade förut. En fulltecknad kalender och få lediga stunder. Jag kan inte säga att jag mår dåligt av det heller. Nackdelen är ju såklart att jag inte hinner spendera så mycket tid med min älskling som jag skulle vilja. Men förhoppningsvis kan det kanske komma lös tid till det också så småningom. Det måste det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0