Ett livstecken

Jag är väl inte den mest aktiva bloggaren direkt, men bloggandet är inget jag har prioriterat. Jag tänkte skriva igår, men då hittade jag ett jobb jag ville söka istället och helt plötsligt hade tiden flugit iväg och det var dags att åka mot jobbet. Ja, än så länge får jag ju jobba en del i alla fall. Hur februari kommer se ut däremot har jag ingen aning om, vilket väl är lite skrämmande samtidigt som jag tror att det nog kommer ordna sig. Extratimmar brukar alltid komma lös.

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig, men jag fick ett tretimmarspass idag 12-15. Det gör ju inget. Ikväll blir det kortspel och trevligheter med några vänner, så det ser jag fram emot också.

Sedan sist jag skrev har det för övrigt inte hänt något särskilt och inget har jag att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0