Bollen är i rullning

Jobbade från halv åtta till kvart i tolv idag. Åt en snabb lunch. Gick till gymmet. Tränade ett rejält benpass. Gick hem. Nu känns det till och med övermäktigt att duscha, haha. Är inte van vid så mycket frisk luft ju!

Igår var jag på den mysigaste arbetsintervjun hittills under min livstid. Blev bjuden på kaffe och fika med tända ljus och de var så himla trevliga och allt kändes bara rätt. Om jag får jobbet är det givetvis en bonus, men jag hade lätt åkt dit ändå om jag vetat hur trevligt det skulle vara. Glömde stundtals bort att jag var på en arbetsintervju.

Idag ringde en person från ett annat jobb jag sökt och även det känns intressant, dock är det bara ett extrajobb men jag tror det skulle vara stimulerande för hjärnan. Trivs ju lika bra med att jobba fysiskt som att få tänka lite och kanske är det därför jag har lite problem med att bestämma mig för vad mitt drömjobb egentligen är. Men det räcker långt bara att få jobba med människor man trivs med.

För övrigt har jag inte mycket att berätta, men för mig känns det som att det var alldeles tillräckligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0