Snart i land, snaaaart!

Pressar. Lite till ... Och lite till ... Och lite till. Jobbdag tolv av tolv idag, trodde jag. Men imorgon blir det dag tretton av tolv. Hur nu det gick till. Har redan jobbat fyra timmar idag på förmiddagen och i eftermiddag blir det tre till på mitt andra jobb. Jag har varit till gymmet nyss också. Känner mig grymt duktig. Fast lite sliten också. Lördag och söndag ska jag vara ledig i alla fall.
 
Det märks lite på humöret att jag inte haft någon dag då jag fått vara bara jag på ett tag. Serviceyrket är kul, men där är jag ju trots allt inne i en roll. Och att spela den där rollen exakt varje dag kan vara lite påfrestande får jag väl erkänna. Alltid vara glad och trevlig, prestera på topp. Nä, i helgen ska jag bara vara mig själv. Ta det lugnt, äta gott och umgås med min älskling. Ser fram emot det. Jättemycket!
 
Tankeverksamheten är det lite sådär med just nu, så jag kommer inte på så mycket mer att skriva. Får återkomma efter helgen då jag förhoppningsvis är piggare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Helgen måste absolut vara din! Himmel! Du arbetar ju ihjäl dig!
:*

2014-09-04 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0