Många dagar

En vecka sedan sist jag skrev. Men vad ska jag skriva om? Jobbade tio dagar, var ledig en och har nu gått in på dag tio av tolv. Bara några timmar varje dag dock. Känns som att jag jobbar jämt men får dålig utdelning för det. Tur att jag oftast tycker det är hyfsat kul i alla fall.
 
Idag börjar jag först på eftermiddagen, så jag hinner träna innan. Det är ju alltid något. Gör man något annat än att jobba under dagen kan man nästan lura sig själv att tro att man haft en ledig dag. Fair enough. Får helt enkelt se till att få ut så mycket av de timmar jag faktiskt är ledig. Fast i helgen är jag ledig på riktigt! Det kommer jag hålla stenhårt på för det lär nog behövas. Vet inte vad vi ska hitta på dock men hoppas vi kommer på något.
 
För övrigt vet jag inte vad jag ska berätta. Mitt liv är inte så spännande just nu helt enkelt. Inte alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0