Väldans trevligt!

Helgen har varit riktigt bra och fylld med innehåll. Lördagen började med jobb från morgonen fram till tolv. Därefter åkte jag hem och började förbereda lite mat, för två timmar senare kom lite folk på besök för att fira att vi fyllt år (eller för att äta kanske, vilket är väl oväsentligt) Trevligt var det i alla fall och det fick bli plockmat så att det fanns något som passade alla. Inte så dumt måste jag säga, det känns som ett vinnande koncept. När de farit däckade vi dock båda i soffan och sov typ från 18.30- 06.30 ... Alltså tretton timmar då klockan ställde om till vintertid. Helt sjukt!
 
Igår jobbade jag samma tid som på lördagen. Sedan åkte jag och älsklingen in till stan en sväng för att sedan fortsätta vidare till Antnäs för att provligga några sängar. Därefter fortsatte vi till Boden för middagsstopp, jag tog en glutenfri pizza bara för att det fanns liksom. Men det var ganska sliskigt, jag behöver nog inte äta pizza igen på ett tag. Sedan åkte vi och hälsade på några vi känner och när klockan började bli mycket åkte vi hemåt.
 
Tillbaka till vardagen idag. Vaknade jättetidigt av att ett alarm ringde, låg kvar ett tag och försökte somna om men bestämde mig till slut för att kliva upp. Ska snart åka och träna och sen får jag se vad jag hittar på. Jobbar inte förrän framåt kvällen om inget oväntat dyker upp (hoppas). Oavsett så ska jag fylla dagen med något. Fylla livet med mening. Det blir bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0