23 år och en dag

Igår fyllde jag alltså år och dagen blev faktiskt riktigt bra. Blev väckt på morgonen med en grattispuss och sedan har jag fått berättat för mig att skönsång tydligen ekade mellan väggarna lite senare, men då hade jag visst lyckats somna om! Dagen fortsatte i alla fall med jobb, burgarflipparjobb med de bästa kollegorna. Jag blir nästan alltid glad av att komma dit, så är det bara.

Slutade jobbet redan klockan fyra och sedan stod middag på valfri restaurang på schemat. Jag valde Lemon Tree och tog en koreansk, stark rätt med ris och oxfile. Beställde dessutom extra starkt och ja, det VAR tillfredsställande styrka i det. Där behöver man nog inte be om att få extra starkt kunde jag väl konstatera.

Tja, det var väl den dagen sammanfattad. Det låter inte jättemärkvärdigt men var väldigt trevligt och det är allt jag behöver för att vara nöjd.

Idag har jag jobbat på butiksjobbet. Jag trivs där egentligen, det gör jag verkligen. Men eftersom att jag inte vet om jag får fortsätta eller något så blir jag påmind om oron varje gång jag kommer dit. Mår väldigt dåligt över att sväva i ovisshet, men det finns inte så mycket att göra. Har ställt in mig på att få ett negativt besked men hoppas innerligt att jag har fel. Jag vill ju vara kvar!

Nu ska jag ta mig i kragen och äta något för att sedan åka och träna, det var lite för länge sen sist känner jag. Fast egentligen är jag mest trött och frusen och vill sova. Men mat kan säkert råda bot på det. Dessutom blir man väl inte vältränad av att sova heller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0