Slut på det roliga

Hemma igen efter en långhelg i Stockholm som bestått av både det ena och andra. Har agerat flytthjälp, hälsat på folk, gått i affärer, ätit gott, sett 22 Jump Street på bio, myst med en chihuahua och lite annat trevligt. Det enda jobbiga var att åka hem, vilket vi gjorde i bil. Jag klarar verkligen inte att sitta still för länge men efter att ha tagit en Alvedon gick det bättre i alla fall. Dock så blir jag så stel att det nästan är löjligt. Förstår det inte ...?!
 
Idag började jag om att jobba vilket jag egentligen inte alls kände mig redo för. Hade gärna varit ledig några dagar till, men långa semestrar är inget som förekommer i min värld just nu. Bara att gilla läget och nog var det väl trevligt att jobba några timmar också när man väl var där.
 
Mycket mer har jag inte att säga så jag avslutar med en bild på världens mysigaste lilla hund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0