Ser ljuset i tunneln ... Men det kan ju vara ett tåg?

Bara två jobbdagar kvar, sen drar vi till Stockholm för en långhelg där. Idag har jag varit och tränat under förmiddagen och nu känner jag mig lite smått illamående. Misstänker att det beror på lax- och äggmackan jag åt i morse. Antingen så ska jag inte äta ägg eller så hade den gravade laxen blivit dålig. Inte så trevligt i alla fall, och jag som snart måste äta lunch för att orka med jobbet som börjar klockan ett. Känns inte så frestande nu kan jag lova. Hoppas det känns bättre snart, igår hade jag migrän under större delen av dagen också så då åt jag inte så mycket heller. Inte så bra för muskelbyggandet detta.

Känns som att jag har tusen saker jag måste hinna med innan vi åker imorgon kväll. Egentligen skulle jag bara ha jobbat under förmiddagen men det blev förlängt till fyra så nu har jag ännu mindre tid. Och nu skulle jag väl hinna börja packa eller röja upp lite smått här hemma men nu mår jag ju illa! Stressad är ordet. Nä, jag måste nog ändå ta itu med det här nu för imorgon kommer tiden vara knapp.

Så ja ... Här har jag väl inte tid att sitta. Får skriva mer efter helgen helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: mamma

HERREGUD!!!
Gör bara det viktigaste! Packa!
Inget annat är så viktigt att det måste göras när man mår illa.
Ha det så trevligt på resan men tills dess- vila och samla krafter så det blir det.
Puss!

2014-10-01 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0