DEN

Idag har min älskade mor varit på besök. Vi har druckit kaffe, ätit buffé på Lemon Tree, kollat på butiker och framför allt ... Provat bröllopsklänningar! Jag hittade dessutom DEN klänningen, den med stort K. Så nu är den köpt, det känns jättebra och den är alldeles, alldeles underbar! Trodde ingen klänning skulle kännas rätt men jag kände mig fin i nästan alla jag provade. Dock var den jag valde lite extra perfekt.

Nu känns det inte alls som att bröllopet är långt borta och insikten gör ju faktiskt att man blir lite stressad. Det är trots allt mycket som ska ordnas innan allt är klart. Men det blir säkert jättebra till sist. Kan det bli annat när man har en alldeles alldeles underbar klänning? Nä, jag trodde väl inte det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att det blir perfekt! Det får vi väl alla hjälpas åt att se till att det blir!
Krrrraaaammmmm!!!

Svar: <3<3<3 Kraaaaam!
Bea

2014-10-30 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0