Dagens ...

Dagens humör: Försiktigt positivt.
Dagens mående: Lite spänd i nacken vilket rör till det, men ändå okej.
Dagens borde: Äta lunch innan jobbet.
Dagens frisyr: Samma som alltid.
Dagens smink: Kör naturellt, jag är snygg ändå.
Dagens klädsel: Träningsbyxor och en Actic t-shirt, har inte orkat byta om efter gymmet.
Dagens planer: Jobb och att komma ihåg att äta.
Dagens materiella vill ha: En lägenhet i Alanya.
Dagens fundering: Vad jag ska göra av mitt liv.
Dagens beroende: Vatten typ.
Dagens tråkigaste: Vädret kanske, vädret är tråkigt.
Dagens längtan: Längtar tills imorgon då jag bokat en ridlektion.
Dagens superlängtan: Att få åka utomlands längtar jag efter.
Dagens tidning: Don't know, don't care.
Dagens låt: Laurent Wolf- No stress.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0