Inte riktigt frisk än

Förkyld fortfarande ... Givetvis, det har ju bara gått några få dagar. Kurerar mig så gott jag kan mellan jobb. Vaknade två gånger på morgonen idag men lyckades somna om båda gångerna. Sömn ska ju vara bra för att bli frisk fortare. Dricker Kan Jang också, det var svindyrt så det får allt lov att funka!

Jag har i alla fall typ inte ont i halsen idag. Det är ju faktiskt bra. Hoppas det är ett tecken på att det blir bättre. Nyser bara en jäkla massa, snorar och är tung i huvudet och slemmig i halsen. Men det kan man väl leva med? Så länge inte halsen gör så ont, det är faktiskt jobbigast ... Att knappt kunna prata liksom.

Om en halvtimme ska jag börja bege mig mot jobbet. Soffan jag sitter i känns onekligen skön, men jag tror det kommer kännas okej att röra på sig också när jag väl kommit igång. Trots allt har jag ju svårt för att sitta stilla en hel dag ändå. Efter några få timmar längtar man efter att få göra något annat. Så det ska bli skönt att jobba. Typ.

Kommentarer
Postat av: giime

Så jobbigt att vara förskyld, jag har varit det också nu i mer än en vecka & mår jätte dåligt. Krya på dig!

2014-06-19 @ 10:41:22
URL: http://giiiiimee.blogg.se
Postat av: fashion

hoppas du mår bättre senare<3
Kolla in min blogg tills dess puss :)

2014-06-21 @ 16:00:46
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0