Hittade en kul lista

Om du fick välja en magisk egenskap, vilken skulle det vara?

Det skulle vara ganska praktiskt att kunna vara osynlig ibland.

 

Om du fick hoppa in i en bok, vilken skulle det vara?

Harry Potter kanske, man måste ju prova flyga på en kvast om man får chansen!

 

Hur ser din drömlägenhet ut?

Bor väl hellre i hus. Men om jag var tvungen att bo i lägenhet igen skulle jag helst vilja bo i en sekelskiftslägenhet med stora utrymmen, högt till tak och charmiga detaljer som öppen spis och stuckaturer i taket.
 

Samlar du på något, i så fall vad? 

Skulle väl vara jobbtimmar i så fall, haha.

 

Du vinner tio miljoner kronor, hur fördelar du pengarna?

Först skulle jag betala av alla lån. Sedan resa iväg någonstans. Kanske investera en del av pengarna i något som kan göra att min förmögenhet ökar.

 

Vilket är ditt absoluta favoritplagg?

Mjukisbyxor är svårslagna.

 

Vilka låtar önskar du att du hade skrivit? 

Volbeat- Heaven nor hell. Buddy Holly- Rave on. John Denver- Annie's song. Bonnie Tyler- Piece of my heart.

 

Du får en timma på dig att gå lös i ett stort shoppingcenter och allt är gratis, vad letar du efter? 

Massor av inredning! Kuddar och gardiner skulle stå högst upp på listan. Sedan skulle jag passa på att plocka till mig lite guldsmycken också.

 

Om du vore en sång, vilken sång hade du varit?

The Ark- Worrying kind.

 

Vad är dina topp tre på det godaste man kan äta?

1. Sushi. 2. Jordgubbar med grädde. 3. Älghjärta med murkelsås och potatisgratäng.

 

Om du fick återuppleva en dag i ditt liv, vilken skulle det vara?

Svårt att bara välja en dag. Men jag skulle kanske välja den dagen då jag nyss blivit tillsammans med G. Jag vaknade med honom i hans kompis lägenhet och hade världens migrän. Vi gick upp men jag mådde dåligt så jag gick och la mig igen. Han frågade om han skulle komma och lägga sig med mig men jag som tyckte att jag skulle vara väldigt tråkig sa att jag kunde ligga själv. Somnade och när jag vaknade låg han tätt, tätt intill mig. Migränen var som bortblåst och jag kände bara att jag var väldigt lycklig! Jag tror det var samma dag (eller i alla fall samma helg) vi senare satt nere vid vattnet och bara pratade och jag bara njöt av livet. Det låter kanske inte så speciellt men att vara nykär är ju bara något man vill uppleva gång på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0