Enformigt liv och brännskador

Har verkligen brist på saker att blogga om. Känns som att allt jag gör är att jobba. Jag har funderat fram och tillbaka på vad vi skulle kunna göra under nästa veckas tre lediga dagar. Kollat på resor, aktiviteter osv. Men allt är ju så jäkla dyrt! Jag vill verkligen göra något som är värt att skriva om. Svårt bara att komma på något. Väldigt svårt. Nog för att det säkert kan vara skönt att vara hemma och ta det lugnt också. Men det gör man ju rätt ofta.

Nåja, får fortsätta fundera. Igår ådrog jag mig förresten två fula brännskador. Först brände jag mig på en värmelampa på ovansidan av handleden och sen brände jag undersidan av andra handleden på en kokhet fritöskorg. Ååååh! Verkligen inte min turdag. Det ser jättefult ut och är opraktiskt när man ska duscha eftersom att det svider rätt mycket. Hoppas det inte blir ärr av det för då blir det FULA ärr. Men det blir det säkert, har ju flera stycken redan efter att ha bränt mig på plåtar och värmelampor tidigare och från att jag rivit mig på saker. Mina armar börjar se ut som ett slagfält. Det syns att jag har gjort något i alla fall. Hmm ...
 
Idag är planerna inte så många. Ska träna nu på förmiddagen och kanske sola, men i så fall antar jag att jag måste täcka över mina brännskador ... Sen i eftermiddag blir det fyra timmars jobb och sen ska vi väl laga någon form av middag, grillat vore gott. Kanske för en gångs skull ska vara förutseende nog att ta fram kyckling på tining. Jo, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0