Då var det dags igen

Efter fyra dagars frånvaro på bloggen kikar jag in för att säga hej. Jag varvar jobb med lite ledighet och mycket utemat blir det. Har det rätt okej i alla fall. Ingen motivation till att blogga dock. Ändå knappt någon som läser och ingen kommenterar.

Men för att berätta något lite roligt så har vi kanske bestämt oss för vart vi ska ha bröllopsfesten. Det blir nog inte där vi tänkte först men däremot här i stan. Nu gäller det bara att planera allt. Hur många man ska bjuda osv. Allt är ju egentligen en fråga om kostnader och plats. Men vi får se helt enkelt, än har vi lite tid på oss.

För övrigt har jag inte mycket att berätta. Återkommer när det finns mer att säga.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men jag kollar varje dag om du skrivit något!
Kraaam!

2014-07-31 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0