Så var julen över

Nu är julen över för den här gången och jag längtar redan till nästa gång, det är så kul att fixa julklappar och allt. I år kände jag dock inte riktigt att det blev exakt som jag tänkt mig med julklappsinköpen så jag satsar på att det ska bli bättre nästa år. Men vi har haft en mysig jul i alla fall, på julafton kom min mor, bonusfar, bror och älsklingens föräldrar. Och på juldagen åkte vi till farmor och farfar och firade med dom och några fler familjemedlemmar. Myyys! Har fått fina julklappar och mycket mer än jag tycker jag förtjänar egentligen. Men jag är glad att jag fick så mycket bra ändå såklart :)
 
Den här julen känns det verkligen som att man fått ligga på för att få till något julfirande dock. Har fått fråga alla för ingen inbjudan har man fått till något. Antar att det är så när man är vuxen. När man var barn hängde man liksom bara med på olika tillställningar och föräldrarna fick sköta organiseringsbiten. Bara att inse att man får ta eget ansvar nu om det ska hända något. Och ja, man verkar typ få bjuda in sig själv. Trodde nog det var lite oartigt egentligen, men hur ska man annars få träffa någon?
 
Nu ska jag nog gå till kylen och ta fram lite julmat, för DET finns det fortfarande kvar alldeles för mycket av! En av de få nackdelarna med att fira jul hemma antar jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0