Mat och träning

Igår lyxade vi till det med middag på Golden Dragon. Jag åt stekt biff i stark sötsur sås med ris. Trots att jag fick världens största portion (snarare som två portioner) så tryckte jag i mig allt. Gott var det! Efter att ha kört igenom ett ordentligt träningspass innan var det välbehövlig energi för musklerna också.

Idag står jobb och träning på schemat. Det känns som ett bra upplägg. Är verkligen motiverad till att träna nu då jag insett att jag gått upp ungefär 4-5 kg sedan förra nyåret, vet inte exakt men något sådant. Och det måste nästan bero på träningen, vill jag inbilla mig i alla fall. Hur som helst ska jag jobba stenhårt på att bygga mer muskler och bli riktigt vältränad. Det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0