Fartfylld helg

Helgen har varit fylld med aktiviteter. På fredagen blev det personalfest med Motown-show och buffé på Havsbadet. Kvällen slutade kanske lite i tidigaste laget men det var trevligt så länge den varade.

På lördag firade vi en vän som fyllt år och bjöds på smörgåstårta och tårta (för mig alltså gravad lax och tomater, glutenfri kladdkaka och en glutenfri bulle) Konstaterade i alla fall en gång för alla att jag är inte mycket för fika och sötsaker, mat ska det vara!

Söndag blev det också födelsedagsfirande. Fika även här men portionerna var i alla fall lagom stora och fikat inte alltför mastigt, så det var ändå gott. Efteråt stannade vi på en grill och jag fick en efterlängtad grillbiff. Mat är gooooooott!

Idag är verkligheten tillbaka, alldeles för tidigt. Det enda som är skönt med det är att jag får återgå till mina matrutiner och slipper artighetsäta fika, haha. Nä, nog kan det vara lite gott ibland men jag mår inte så bra av det. Men jag känner att jag så gärna hade haft en längre ledighet nu och åkt iväg någonstans med min fästman. Vi fick ju ingen semester i somras och jag känner att det hade behövts ganska mycket. Men det är bara att stå ut med att det inte blir så. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0