Ett år utan godis!

Ett år utan godis har nu gått! Har stått emot varenda liten godisbit som erbjudits mig bara för att kunna skriva dom orden, haha. Skam den som ger sig. Hade ju kunnat fortsätta ett år till men ärligt talat vill jag inte vara så strikt. Kommer inte köpa en stor godispåse varje dag såklart, men nån liten godisbit kan jag ju ta ibland utan att dö av det. Men nu har jag i alla fall bevisat för mig själv att jag kan stå emot och att jag har bra självdisciplin. Det känns bra.

Har funderat om jag ska ha något nyårslöfte för 2015 men vet inte riktigt vad det skulle vara. En sak jag nog kan lova mig själv är att jag inte ska äta ens en gnutta gluten under året, för det mår jag så fruktansvärt dåligt av. Men i övrigt vet jag inte ... Träna mer kanske, förutsatt att kroppen håller. Vill dock inte ha det som nyårslöfte ifall det inte skulle funka. Det enda jag kan lova mig själv är att jag ska försöka ta bättre hand om min kropp!
 
En bild på min favoritkatt (och jag själv) får avsluta det här året! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh! Vad fin bild! MIN dotter! :*

Svar: That's me! <3
Bea

2015-01-01 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0