Kroppen är inte överlycklig

Jobbade på mitt numera extrajobb igår. Det var roligt att vara tillbaka efter ett längre uppehåll. Men när jag kom hem var jag övertygad om att jag tagit sönder något i ryggen, för det högg till så fort jag rörde mig typ. Idag känns det dock just ingenting, så jag antar att det bara var något tillfälligt. Men det fick mig att börja tänka att jag nog måste stärka ryggen med träning och framför allt att lyfta rätt. Imorgon beger jag mig nog till gymmet.

Jobb idag med, fast på mitt nya jobb. Vaknade med en jobbig huvudvärk idag men har vilat sedan dess. Tror det blivit bättre nu om än det är svårt att säga säkert innan man ställt sig upp. Nåja, jag överlever nog i alla fall.

Men jag ska erkänna att jag känner mig trött. Att jag sörjer semestern jag inte fick. Den som skulle blivit min återhämtning. Jag har inte riktigt haft orken att ta på mig varenda jobbpass som erbjudits. Inte ens pengar har varit motivation nog. Men oavsett om jag orkar är det dags att lägga i en högre växel nu. Har trots allt gått på halvfart under tre veckors tid. Dags att gasa nu. GAAASA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Man kan inte gasa om något inte riktigt orkar. Då måste man köra försiktigt så motorn inte havererar. Alternativt stanna helt för annars kör man in i väggen när styrningen helt tar slut.
Kraaam!

2014-08-05 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0